Sunday, April 1, 2012

عرضه تلویزیون های فوق باریک OLED 55 اینچی LG

چند ماه پیش در نمایشگاه بین المللی CES  بود که ال جی با معرفی تلویزیون های OLED  ۵۵ اینچی اش همه را شگفت زده کرد.
اکنون این کمپانی کره ای گامی جدید در این عرصه برداشته به طوری که خبرهای مبنی بر عرضه در ماه می امسال به گوش می رسد  .
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورلد آی تی، اگر ال جی کمی تلاشش را بیشتر کند می تواند اولین عرضه کننده تلویزیون های OLED  در جهان باشد.
LG OLED 55 3 عرضه تلویزیون های فوق باریک OLED 55 اینچی LG هنوز کاملا معلوم و مشخص نیست که ال جی قصد داشته باشد که همان تلویزیون های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه بین المللی CES  را عرضه کند!
ولی آن چه که قطعی و تایید شده است عرضه تلویزیون های فوق باریک به وزنی کمتر از ۱۷ پوند است که از فناوری ۳D نیز پشتیبانی می کند.
OLED  نسل جدیدی از تلویزیون ها است که بسیار از تکنولوژی تلویزیون های LCD  قبلی بهتر است.
LG OLED TV عرضه تلویزیون های فوق باریک OLED 55 اینچی LG و به نظر OLED  گزینه بسیار کاملی برای تلویزیون های نسل آینده خواهد بود. برای شروع صفحه نمایش نیاز به نور پس زمینه ندارد زیرا هر پیکسل به تنهایی نور مورد نیاز خود را تامین می کند. در یک کلام صفحه نمایش های OLED  بسیار نازک تر، از کنتراست بهتر و سیاهی عمیق تر بر خوردار خواهد بود و همه این ها در حالیست که مصرف انرژی کمتری هم دارند.
تلویزیون های OLED  از عکس العمل فوق العاده بالایی برخوردارند به طوری که مدت زمان واکنش آن ها ۰٫۰۱ میلی ثانیه است ولی در تلویزیون های LCD این زمان۲۰  میلی ثانیه بود.
از دیگر نکات جالب توجه در ساخت تلویزیون های OLED  حذف هر گونه انعکاس تصویر در صفحه نمایش آنهاست که باعث می شود تا به راحتی و خیالی آسوده بتوانید به تماشای برنامه مورد علاقه تان بدون هیچ گونه مزاحمتی بپردازید.
شاید تنها نقطه ضعفی که بتوان در این تلویزیون های پیشرفته به آن اشاره کرد قیمت بالای آن ها باشد که البته با توجه به این همه امکانات دور از انتظار هم نبود!

No comments:

Post a Comment