Thursday, May 31, 2012

مبل های صوتی با اسپیکر و داک داخلی آیپاد

این اولین بار نیست که در مبل قطعات الکترونیکی به کار می رود و یک تکنولوژی جدید محسوب نمی شود ، دفعه ی اول Sound Sofa مطرح بود ، این مبل علاوه بر این که یک جای گرم و نرم برای نشستن بود ، می تونست تا شود و یک نوع جایگاه برای اسپیکر های iOS باشد .
دفعه ی دوم Sega Master System Sofa مطرح شد که یک چیز معرکه برای بازی های ویدئویی بود با این که هیچ قطعه ی الکترونیکی روی خودش نداشت اما یک مبل نسبتاً خوب برای گیمر ها بود .
اما حال می خواهیم به Trophy Cuddler Audio Sofa بپردازیم ، این مبل یک جایگاه برای آی پاد و یک سیستم اسپیکر توکار دارد .
مبل صوتی با اسپیکر و داک داخلی
جایگاه آی پاد یک جای مخصوص در انتهای یک طرف محلی که نشسته اید است ، درصورتیکه اسپیکر توکار آن ، در طرف دیگر است .وقتی که شما آی پاد را در جای مخصوصش قرار می دهید همانند music dock ها از بلوتوث و USB پشتیبانی می کند و شروع به شارژ کردن می کند .همچنین این جایگاه قابلیت پخش موزیک های مورد علاقه یتان را از داخل رم های  SD دارد .این مبل دارای هفت رنگ ترکیبی می باشد اما Digital Trends ادعا کرده که می تونید رنگ دلخواه خود را برای بدنه ی آن سفارش دهید.
اگر شما فکر می کنید که این مبل یک ایده ای مناسب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است و مایلید که آنرا بخرید باید بگم که این مبل اونقدر ها هم ارزون نیست ، این مبل چیزی حدود £۶۹۹ و یا $۱,۰۹۴ است .ولی اگر پولدار هستید ، می تونید این مبل را تو خونه ی خودتون داشته باشد ، من که خودم شخصاً خرید Samsung Galaxy S3 را ترجیح میدم .

منبع:elmefarda

No comments:

Post a Comment